iRO Classic: Aurora
 
HomeFAQSearchRegisterLog in

Share | 
 

 Naruto Manga anyone?

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Kura



Posts : 42
Reputation : 0
Join date : 2014-03-28
Age : 27
Location : Flo-rida

PostSubject: Naruto Manga anyone?   Wed Apr 02, 2014 4:13 pm

Wondering where i got Kurama name from ?? o.O
Well let me enlighten you mofos.. Obviously i got it from naruto( duhh its the title of this topic)lol
Yet i did realize that it was on a couple of other good shows i watched like Yuyu Hakusho :D
On naruto Kurama is the name of the Nine Tailed Fox(aka Kyubii)
But i read the manga every wednesday it comes out for me, and just wanted to get this manga thread started, just wanna know what everyone else or if you do read mangas. What you keep up with, or whats good. :D

and give me asprika, 2 megs, bryn, sleipner and Mjolnir...kthnx bye. Razz
Back to top Go down
Jam jam



Posts : 40
Reputation : 0
Join date : 2014-03-28
Age : 26

PostSubject: Re: Naruto Manga anyone?   Wed Apr 02, 2014 10:39 pm

No, now introduce me to something so amazing in the world of manga that I'll feel like ive missed out on life entirely. Sad lol
Back to top Go down
Kura



Posts : 42
Reputation : 0
Join date : 2014-03-28
Age : 27
Location : Flo-rida

PostSubject: Re: Naruto Manga anyone?   Thu Apr 03, 2014 1:00 am

naruto :D go go omg ..*life ended ** .. aww too late..lol
Back to top Go down
Jam jam



Posts : 40
Reputation : 0
Join date : 2014-03-28
Age : 26

PostSubject: Re: Naruto Manga anyone?   Fri Apr 04, 2014 2:12 am

I'll begin it before I die!
Back to top Go down
Ownage Bomb



Posts : 90
Reputation : 1
Join date : 2014-03-30

PostSubject: Re: Naruto Manga anyone?   Sat Apr 05, 2014 8:29 am

Next chapter, hopefully we get to see an even more OP Naruto and Sasuke? :D
Back to top Go down
Kura



Posts : 42
Reputation : 0
Join date : 2014-03-28
Age : 27
Location : Flo-rida

PostSubject: Re: Naruto Manga anyone?   Sat Apr 05, 2014 10:57 am

Hell yea man! Shit just got REAL!...lol.. guessing that since all pieces of tailed beast are there at the moment.. wondering if he will get sage of 6 paths power or will he split with Sasuke. or is it just gonna be some other shit going on.
@_@ cant wait...  bounce 
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Naruto Manga anyone?   

Back to top Go down
 
Naruto Manga anyone?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Naruto-arena a online card game lol
» Warcraft manga
» Otaku news issue #16:Take my manga and I’ll stab you!
» recommend me a manga
» the manga of fusion fall

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Aurora :: Off Topic :: Anime & Manga-
Jump to: